اخبار شرکت; اکوپرس – بخشی از این حکم سازماندهی و رهبری مدیریت ارتباطات برای ارتقای چهره ایران خودرو، تعامل و ارتباط موثر با کارکنان و کلیه ذینفعان، استفاده از ظرفیت رسانه ای ارتباطات برای انعکاس بهینه رویدادها و ارزش آفرینی و دستیابی به اهداف مورد تاکید قرار گرفته است. بر روی استراتژی های گروه صنعتی ایران خودرو قرار گرفته است.
امینی متولد 1351، فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی از دانشگاه تهران و یکی از باتجربه ترین مدیران رسانه ای با سابقه کاری درخشان است.
وی دارای 26 سال سابقه فعالیت های اطلاع رسانی در بخش های مختلف معاونت سیاسی صدا و سیما است.
دبیری و معاون سردبیر نیمروزی و 21 شبكه خبری شبكه اول سیما، مدیریت سایت واحد مركزی خبر، مدیریت برنامه های زنده و گفت و گو محور شبكه خبر، بخشی از كارنامه حرفه ای امینی است. .
انتهای پیام/ ب
می توانید این پست را ویرایش کنید
برای جلد پیشنهاد دهید