تکمیل تقاطع غیرهمسطح با راه آهن از خواسته های مهم مردم قرچک است.



علیرضا فاتحی نژاد وی روز شنبه در بازدید از روند ساخت دو تقاطع غیرهمسطح با راه آهن سراسری تهران – مشهد، گفت: اجرای این دو پروژه در اولویت شرکت راه آهن و شهر قرچک برای تکمیل پروژه قرار دارد. قطار حومه ای.و لازم است اجرای آن در اسرع وقت تکمیل شود.

وی افزود: اجرای دو تقاطع بدون تراز یکی از اولویت های شهر قرچک است که عملیات اجرایی آن پس از هماهنگی های انجام شده بین شهرداری قرچک و شرکت راه آهن آغاز شد و پیش بینی می شود در اسرع وقت با بهره برداری از این طرح به اتمام برسد. همکاری همه . مسئولان جنوب شهرستان با کوچکترین مشکلی برخورد کنند.

وی گفت: با تکمیل این پروژه بسیاری از نیازهای اساسی شهر از نظر دسترسی به حمل و نقل ریلی پوشش داده می شود و گام بلندی در جهت خدمت رسانی به مردم برداشته می شود و همچنین برچیدن ایستگاه های سوزنی بهبود می یابد. ایمنی”. برای روستاییان جنوبی.» از حوادثی مانند برخورد قطار با خودروها یا عابران پیاده جلوگیری می شود.

فاتحی نژاد افزود: آسفالت مسیر انحرافی ایجاد شده در تقاطع غیر عیار با ورودی روستای محمدآباد نیاز به تعمیر دارد تا خودروهای عبوری آسیب کمتری ببینند.

وی گفت: علاوه بر اجرای این دو تقاطع بدون تراز، احداث ایستگاه راه آهن و امکانات مورد نیاز آن از قبیل پله برقی، آسانسور، سکو و روگذر از دیگر اولویت های شهر برای دسترسی به حمل و نقل ریلی است که بخشی از آن است. از این امکانات با همکاری مسئولان شهری و شهرداری تامین خواهد شد.

وی تاکید کرد: اجرای این دو پروژه که برای تکمیل خط چهارم راه آهن حومه ای تهران – قرچک – ورامین ضروری است نیاز به همکاری و مساعدت مسئولان استانی و راه آهن سراسری دارد تا مردم شهرستان های جنوب شرق کشور تهران به حمل و نقل ریلی دسترسی کافی دارد.
راه آهن سراسری تهران – مشهد در مسیر قرچک در چند نقطه با مسیرهای جنوب شهر تلاقی می کند. در ورودی پوینک جنوبی و ورودی شهرک صنعتی تقاطع غیر همسطح اجرا می شود و در دو محور شهرک محمدآباد و داوودآباد هر از چند گاهی باعث برخورد قطارهای عبوری با عابران پیاده یا خودروها می شود.

قرچک با 270 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شرقی تهران قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید